Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een taart bestellen?


Om een nieuwe vraag toe te voegen gaat u naar de appinstellingen en klikt u op de knop 'Vragen beheren'.




Hoe lang kun je een taart bewaren?


Jazeker! Om een foto toe te voegen volgt u gewoon deze stappen:

  1. Ga naar de app-instellingen
  2. Klik op de knop 'Vragen beheren'
  3. Klik op de vraag waaraan u een foto wilt toevoegen
  4. Als u een antwoord bewerkt, klik dan op het pictogram voor de afbeelding en voeg een afbeelding toe uit uw bibliotheek




Hoe moet ik mijn taart vervoeren?


Ja! Gebruikers kunnen zonder moeite video's toevoegen van YouTube of Vimeo:

  1. Ga naar de appinstellingen
  2. Klik op de knop 'Vragen beheren'
  3. Klik op de vraag waaraan u een video wilt toevoegen
  4. Als u een antwoord bewerkt, klik dan op het pictogram voor de video en voeg de koppeling van YouTube of Vimeo toe
  5. Dat is alles! Bij het antwoord zal een miniatuur van uw video worden weergegeven




Maken jullie ook fondant taarten?


U kunt de titel van de veelgestelde vragen bewerken in het instellingentabblad van de appinstellingen. U kunt hem ook verwijderen door het vinkje bij het bijbehorende selectievakje weg te halen.




Hoe lang van tevoren moet ik een taart bestellen?





Welke smaken kan ik kiezen?





Als ik te laat ben voor een custom cake, welke opties heb ik dan?






CONTACT

Grootestraat 13

7571 EJ Oldenzaal 

info@zoete-kruimels.nl

+31 6 57 39 75 32

www.zoete-kruimels.nl

OPENINGSTIJDEN

Maandag & dinsdag gesloten

Wo t/m Za: 09.00 - 17.00 uur

Zondag:  09.00 - 14.00 uur

(m.u.v. koopzondagen)

VOLG ONS OOK OP: 

  • Facebook
  • Instagram